G8D je postup, který po Vás zákazníci (zejména v automotive) požadují při řešení problému, které se u nich objevili. Jeho zvládnutím a zavedením tak usnadníte a urychlíte identifikaci problému, jeho odstranění a standardizujete komunikaci se zákazníkem.
Trénink G8D Vás seznámí s významem a postupem aplikace metody G8D. Získat znalosti, které Vám umožní stát se aktivními členy řešitelských týmů. Takto vyškolené týmy mohou zjišťovat příčiny problémů, uskutečňovat a stanovovat nápravná opatření, která zamezí jejich opakovanému výskytu a doporučovat zlepšování procesů. Práce těchto týmů bude efektivnější, účinnější a výsledkem bude zvýšená spokojenost interních a externích zákazníků.
Spolu s metodou QRQC docílíte rychlé reakce kontroly kvality, budete schopni ochránit své interní procesy a zabránit tomu, aby se neshodný produkt dostal k Vašemu zákazníkovi.
Tréninkem se prolínají simulační hry.
Délka tréninku: 1 den.
Každý absolvent kurzu dostává osvědčení o absolvování.
Více informací získáte zde.