CÍL
Seminář má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (volební) kampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale také jak budovat dobré jméno a udržovat dobrou pověst, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.
URČENO
začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, členům volebního týmu, tiskovým mluvčím, politickým kandidátům, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům ad.
OBSAH
METODY
Interaktivní výuka - komentovaný výklad a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace.
LEKTOR
Vystudoval politologii, působí jako politický a komunikační analytik a konzultant. Poradce politických představitelů a ministrů v ČR i zahraničí. Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminace a prevence manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací a institucí. Pedagogicky působí na několika vysokých školách a odborných institutech. Je autorem odborných knih (např. Slovníku politického managementu a volebního marketingu), studií a článků v médiích, je také odborným garantem MBA Public Relations.
FORMA
interaktivní 1-2 denní seminář
TERMÍN
dle dohody, na vyžádání, volitelně podle časových možností:
(navazující kurzy po dohodě s absolventy základního semináře; témata podle potřeby z praxe účastníků, event. individuální konzultace)
MÍSTO KONÁNÍ
dle dohody
V případě zájmu Vám rádi blíže představíme program nebo jej přizpůsobíme Vašim potřebám a možnostem. Informujte se prosím v agentuře.