Kurz je zaměřen na osvojení si schopností strategického náhledu na marketingovou činnost organizace, získání přehledu o možnostech analytických nástrojů strategického marketingu.
Určeno pro vedoucí marketingu, vedoucí obchodních oddělení, marketingové specialisty, obchodníky, majitele firem.
Cíle marketingové strategie firmy (zkušenosti z českých
a zahraničních společností)
Neuron consulting, s.r.o., Kratochvílova 1
Kurz je tvořen z 60 % praktickým nácvikem a řešením modelových situací z oblastí analýzy trhu, budování značky, řízení vztahů se zákazníky v praxi z mezinárodních společností. Kurz vedou lektoři s praktickými zkušenostmi z mezinárodních společností. Kurz je zároveň sdílením zkušeností účastníků v oblasti obchodních dovedností.
Podklady k tréninku budou v tištěné podobě s prostorem pro poznámky účastníků, formát A4 kroužková vazba.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.