Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru ZÁSADY A PRINCIP TVORBY OBCHODNÍ ARGUMENTACE
Motto: "I ten nejsměšnější důvod ke koupi v mých očích, může pro jiného být tím rozhodujícím a hlavním."
Na základě čeho se lidé rozhodují ke koupi? Umí každý z pracovníků firmy vystihnout ve stručnosti co Vaše firma dělá a v čem by mohla být potencionálním zákazníkům užitečná? Jak je možné, že to co je pro jednoho zákazníka výhodou, pro druhého výhodou není? Čím vším se dá vyvážit cena?
Z obsahu semináře: * Vysvětlení základních pojmů * Pochopení principu argumentace * Rozdíly mezi výhodou, užitkem a přínosem * Jak podat co nejlépe prospěšnosti výrobku, služby
Účastníci se naučí a natrénují: * Tvořit obchodní argumentaci * Jak z prospěšností posílit reakce na námitky * Způsob použití prospěšností v telefonickém rozhovoru * Používat pohotově zásobu obchodních argumentů
Firma získá: Ve svých pracovnících oporu při reprezentaci a zastupování firmy. Pracovníci budou schopni pohotově argumentovat v prospěšnostech, které zákazníka zajímají, které chce slyšet. Obchodníci budou moci rozlišit, co je pro zákazníka zajímavé a co už bere jako nucení.