Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Vymáhání pohledávek po telefonu
Motto: "Nenechte se druhými využívat, neposkytujte jim bezplatné půjčky, získejte to co vám náleží včas! "
Pohledávky můžeme vymáhat buď použitím síly, nebo s vědomím, že i neplatící zákazník je zákazník a že s většinou lidí se daleko efektivněji dohodneme, budeme-li dostatečně důslední a zásadoví.
Z obsahu semináře: * Zvládání agresivních projevů klienta * Stupňování - informace - důsledky * Vyhrůžky * Jak se nenechat odbýt * Uvážení postupu * Možnosti dohod * Důslednost v postupování při jednání s neplatiči
Účastníci se naučí a natrénují: * Správný postup při složitých telefonátech * Zvýšení jistotu při jednání v nepříjemných situacích * Vymáhat pohledávky po splatnosti * Vytvoření osnovy - stupňování vymáhání * Důslednost - pokud může zaplatit, budeme to právě nám * Umět zvládat obtížné situace při jednání se zákazníkem
Firma získá: Přístup a efektivnost vymáhání pohledávek je založena na postoji vymáhajícího pracovníka, na jeho komunikačních dovednostech a schopnostech odhadu jednotlivých zákazníků a na výběru vhodného postupu vlastního procesu vymáhání.