Vymáhání pohledávek po telefonu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    202221

Popis kurzu na míru Vymáhání pohledávek po telefonu

Motto: "Nenechte se druhými využívat, neposkytujte jim bezplatné půjčky, získejte to co vám náleží včas! "

Pohledávky můžeme vymáhat buď použitím síly, nebo s vědomím, že i neplatící zákazník je zákazník a že s většinou lidí se daleko efektivněji dohodneme, budeme-li dostatečně důslední a zásadoví.

Z obsahu semináře:
* Zvládání agresivních projevů klienta
* Stupňování - informace - důsledky
* Vyhrůžky
* Jak se nenechat odbýt
* Uvážení postupu
* Možnosti dohod
* Důslednost v postupování při jednání s neplatiči

Účastníci se naučí a natrénují:
* Správný postup při složitých telefonátech
* Zvýšení jistotu při jednání v nepříjemných situacích
* Vymáhat pohledávky po splatnosti
* Vytvoření osnovy - stupňování vymáhání
* Důslednost - pokud může zaplatit, budeme to právě nám
* Umět zvládat obtížné situace při jednání se zákazníkem

Firma získá:
Přístup a efektivnost vymáhání pohledávek je založena na postoji vymáhajícího pracovníka, na jeho komunikačních dovednostech a schopnostech odhadu jednotlivých zákazníků a na výběru vhodného postupu vlastního procesu vymáhání.