Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
2 dny Motto:" Je lepší udělat ze zákazníků přátele, než jméno v adresáři.?
Přítel je člověk, ke kterému máme osobní vztah. Vztahy nám pomáhají komunikovat. Vztahy se zákazníky nám pomáhají obchodovat a udržet si je. V dnešní době jsou vztahy tím, co rozhoduje o výsledcích obchodních jednání. Kvalitně navázaný vztah je pevným poutem Vaší firmy s Vaším zákazníkem. Vztahy se tak stávají příčinou dlouhodobé spolupráce, z občasného zákazníka se tak stává stálý zákazník. Základem pro vybudování vztahu je schopnost soustředit svou pozornost na zákazníka. Snažíte-li se porozumět tomu co říká, téměř automaticky začínáte budovat vztah. Většina firem Vám potvrdí svou vlastní zkušeností, že přátelské vztahy se zákazníky vybudované na vzájemné důvěře a porozumění jsou příčinou obchodních úspěchů a tedy i příčinou rozvoje firmy. Budovat tyto kvalitní přátelské vztahy se zákazníky je schopnost, která se dá naučit.
Účastníci se naučí a natrénují: Osvojíte si zásady a dovednosti, které jsou nutné pro budování vztahů s Vašimi zákazníky. Naučíte se komunikovat se zákazníky na osobní úrovni tak, aby vytvořená atmosféra a důvěra Vám usnadnila další jednání i uzavírání obchodů.
Firma získá: Zákazníky, kteří mají osobní vazbu na Vaše pracovníky a tím i vazbu na Vaši firmu. V těchto zákaznících získáte přátele, kteří firmě důvěřují a pro které je spolupráce s Vaší firmou absolutně samozřejmá věc. Upevníte pouta se stávajícími i novými zákazníky a tím snížíte riziko odchodu Vašich zákazníků ke konkurenci.