PRAVIDLA A PRINCIPY ZAVÁDĚNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ SLUŽEB IT PODLE ISO/IEC 20000:2011

Popis kurzu na míru PRAVIDLA A PRINCIPY ZAVÁDĚNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ SLUŽEB IT PODLE ISO/IEC 20000:2011

Cíl kurzu:

Účastníci dvoudenního kurzu získají odbornou kvalifikaci pro zavádění a ověřování systému řízení služeb IT (ITSMS) podle normy ISO/IEC 20000 – Informační technologie - Řízení služeb. V rámci kurzu jsou vysvětleny základní principy systému řízení služeb IT s důrazem na možnosti praktického využití a účelného prosazování požadavků norem.

Cílová skupina:

Kurz je určený pro pracovníky poskytovatelů služeb a útvarů informatiky, kteří se chtějí seznámit s principy systému řízení služeb IT podle doporučení normy ISO/IEC 20000 - Informační technologie - Řízení služeb. Po ukončení kurzu budou účastníci schopni plnit základní role v systému řízení služeb IT jako je manažer systému řízení služeb, manažer jednotlivých procesů či interní auditor. Účastníci kurzu by měli mít základní znalosti o řízení služeb IT ideálně na úrovni ITIL Foundation.

Obsah kurzu:
- Úvodní informace o východiscích řízení služeb IT
- Normy ISO/IEC 20000, principy, určení, historie a vývoj
- Možnosti použití norem ISO/IEC 20000
- Model PDCA jako základní princip ITSMS
- Procesní přístup a jeho využití při budování ITSMS
- Stanovení rozsahu a způsobilosti systému řízení služeb IT
- Procesy systému řízení služeb IT a jejich praktická realizace
- Postupy auditu systému řízení služeb IT
- Závěrečný test

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.