Popis kurzu na míru UX (User Experience): Uživatelský výzkum, Webdesign, Uživatelské testování
Jak funguje školení na míru
Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.
Témata, která můžeme zařadit do osnovy:
Úvod do UX
Základy výzkumu – kdo jsou uživatelé a co chtějí
„Špehovat“ návštěvníky webu – co dělají a kam klikají
Vytvářet a testovat prototypy webu
Postavit stabilní základy webu, aneb informační architekturu
Testovat na blízko i na dálku
Kdy a jak vám pomůže oční kamera
Zlepšovat výkonnost webu pomocí A/B testování
Emoční design
Využít emoce jako přesvědčovací nástroj
Zaujmout a přitáhnout pozornost
Pobavit a potěšit
Stanovit strategii pro emoční design
Zjistit, jaké emoce váš design vyvolává
Workshop UX designu
Myslet na lidi, kteří budou vaše uživatelské rozhraní používat a neplýtvat jejich pozorností a chutí pracovat s vaším webem či programem.
Jak postupovat od obchodních cílů k behaviorálním - plánujeme User Experience neboli uživatelský prožitek.
Vedení iterativního kolaborativního workshopu metodou Design Studio.
Uživatelské testování - User Testing
Jak zapojit uživatele do vývoje webu a ušetřit tak peníze.
Co, kdy, jak a v jakém rozsahu testovat.
Vymyslet scénář uživatelského testování.
Zjistit, kdo jsou vaši uživatelé a kde je sehnat.
Připravit záznamovou a přenosovou techniku.
Komunikovat s uživatelem a zadávat testovací úkoly.
Vyzkoušíte se testování v testovací laboratoři.
Vyhodnotit výsledky testování.
Uživatelský výzkum
Jak se uživatelský výzkum liší od marketingového.
Kdy zvolit kvalitativní a kdy kvantitativní metody.
Jak dát uživatelům tvář pomocí person.
Mapovat jednotlivé fáze zákaznické cesty pomocí customer journey maps.
Jak správně pozorovat, jak naslouchat a jak se ptát.
Jak redesignem webu nenaštvat uživatele
Jak měřit user experience.
Jak zapojit uživatele do redesignu. Uživatelé musí být nedílnou součástí vašeho týmu!
Co si vzít z uživatelského výzkumu.
Principy designu pro opakované využití - jak nesebrat stálým uživatelům jejich "cestičky" na vašem webu.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.