Popis kurzu na míru Sociální sítě - Facebook, Twitter a další
Jak funguje školení na míru
Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.
Témata, která můžeme zařadit do osnovy:
Facebook
Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
Jak vypadá český i světový Facebook
Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů
Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat
Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálním
Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly
Jak komunikovat (ale také jak nekomunikovat) na Facebooku
Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
Řešit krizové situace
Twitter:
Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.
Digitální PR
Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
Jakou roli v digitálním PR hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.