Cíl: Získat přehled a také konkrétní nápady a návrhy, jak zlepšit svou marketingovou výkonnost a zapojit se do mezinárodního obchodu.
Obsah : Jednotlivé nástroje elektronického marketingu - Datové sklady, Web, nákupní roboti, databáze, sítě a systémy pro plánování Segmentace a analýza trhu - databáze pro segmentaci, positioning, kulturní rozdíly a jak je respektovat, elektronické výzkumné marketingové nástroje Marketingový mix v elektronickém obchodě- produkt, cena a způsoby distribuce, změny ve vztahu zákazník-dodavatel, potenciální problémy při volbě elektronických kanálů, komunikace Mezinárodní marketing a elektronické prostředí - analýza mezinárodních trhů, identifikace zemí, mezinárodní e-obchod a jeho překážky Základní principy etiky v elektronickém marketingu - soukromí, bezpečnost, ochrana, autorská práva Tradiční marketing a obchod paralelně, co je pro firmu optimální a v jakých proporcích? Jsou na Internetu vůbec naši zákazníci? Jak se to dá zjistit? Kdy se má firma rozhodnout pro užití elektronického marketingu? Porovnání tradičního a elektronického procesního modelu Evaluace on-line marketingové situace Určení parametrů primárního a sekundárního výzkumu Nová definice produktu a služby Tržní trendy Demografické ukazatele Potenciál firmy a její konkurenční výhoda