Naučíte se konflikty nejen řešit, ale i využívat ve prospěch rozvoje svých firem a mezilidských vztahů.
Seznámíte se s mediací – tedy řešením sporů za účasti neutrálního experta – mediátora. Mediační prvky je možné využít při vyjednávání i v managementu.
Pochopíte, jak reagovat v situacích, kdy Váš vyjednávací partner předstírá nezájem, demonstruje sílu nebo používá triků a jak reagovat na změnu stylu partnera.
lektor se zabývá vyjednáváním a mediací již více než dvacet let. Napsal na toto téma několik knih, z nichž Konflikty a vyjednávání vyšly již ve třetím vydání.
Je interaktivní, zaměřený na prožitek a facilitovanou diskusi. Poznatky jsou odvozovány v diskusích a ze sehrávek, zejména v odpoledních hodinách dominují kursu nácviky dovedností. Do druhého pokračování kursu je zařazen blok, umožňující poznat vlastní silné a slabé stránky při řešení konfliktů.