Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora originálních prodejních technik. V praxi rozhodují detaily, které je možno poznat a natrénovat. Je třeba o nich jen vědět. Pro úspěšný prodej svých myšlenek potřebujete zvládnout působení vašeho těla, slov i pomůcek. Každý kompromis je riziko pro Vás!
Motto:“Pouze jedinečné přístupy vedou k výjimečným výsledkům“
URČENO
obchodníkům (včetně síťového marketingu – MLM), tvůrcům obchodních prezentací firmy, prezentátorům, kteří potřebují zaujmout a „prodat“ myšlenku, službu, produkt; příprava obchodní jednání, konference apod.
Praxe s prezentováním nerozhoduje. Předpokládáme alespoň základní znalost práce obchodníka.
PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY
- zvýšení pravděpodobnosti prodeje
- speciální techniky pro práci s publikem na základě mezioborových studií
- povědomí o nestandardním působení slov, neverbální komunikace a užitých pomůcek
- hlubší zvládnutí detailů, které absolventi kurzů prodeje a prezentace většinou neznají
- vyzkoušení prodejních prezentací „face to face“ i před velkým publikem
OBSAH
1. den: obchod
jednání a prezentace face-to-face, prezentace produktu
Prezentace na obchodním jednání (zaměřeno na působení na klienta)
- techniky získání zájmu a udržení pozornosti
- co chce slyšet zákazník - nabízejte užitek, ne parametry
- vedení rozhovoru, práce s klientem
- verbální a neverbální komunikace (do úrovně mikrosignálů)
- připojení se na jazyk klienta, působení na emoce
- vybrané originální techniky autora kurzu
- správné využití pomůcek + SW a technické vybavení
- úloha etikety v obchodu
- mnohakolový videotrénink se skupinovou zpětnou vazbou – zaměřeno na zvýšení efektivity prodeje
2.den: prezentace
prezentace před skupinou, stavba prezentace, působení na potenciální klienty, moderace diskuze, povzbuzeni publika k akci
Prezentace před skupinou a veřejná vystoupení
- reakce mozku posluchače na vybrané podněty
- využití otázek a vhodná volba slov (až po formulace ve spojení s vyvoláním emocí)
- těžké situace (odvrácení / zužitkování konfliktu; nebát se „protivníků“)
- autorita a lidskost ve vztahu k druhům publika
- praktické doladění technik absolventů kurzů prezentace
- křivka zájmu a působení času proti prezentátorovi
- jak vyhrát při vystoupení bez přípravy
LEKTOR:
Ing. Jan Korbel