Abyste získali významné zakázky, musíte být jedineční a vždy na správném místě.
Trh je dnes ve většině oborů rozdělen, konkurence vyšší a zákazníci jsou otráveni tuctovým chováním obchodníků. Většina nových obchodníků buď bezmyšlenkovitě kopíruje kolegy, nebo se naučí obecně známé techniky z kurzů a knih.
URČENO
Obchodním manažerům, obchodníkům a podnikatelům v jakémkoliv oboru a obchodním stylu.
PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY
OBSAH
Business networking
Originální prodejní techniky
- obcházení běžného stylu: small talk – získání potřeby – nabídka
- těžko odhalitelné prodejní techniky, které odlišují od průměrného obchodníka
- navazování vztahu a získávání důvěry
- předání informace, aniž by se klient „zavíral“
- pochopení tvorby a upevňování vztahů
- čtení klienta a manipulativní techniky
- tipy z praxe k prodejním technikám
POPIS
Největší šanci na zajímavé zakázky dává budování kvalitních a významných vztahů. Ty přináší důvěru, otevřenost a poskytují prostor pro úspěšnou spolupráci a následné doporučení.
Þ Nenabízejte se. Nechte se doporučit, představit nebo pozvat.
Þ Získejte náskok svou přizpůsobivostí a významnými vztahy.
Þ Staňte se Panem obchodníkem / Paní obchodnicí.
Þ Tvořte si vlastní prostředí, kam se nedostane konkurence.
Þ Šetřete síly, a přesto vydělávejte.
LEKTOR
Ing. Jan Korbel – lektor, trenér a konzultant v oboru Organisation development, facilitátor synergogických programů a výkonný ředitel společnosti Grid International CZ, s.r.o. Je autorem několika speciálních programů v oboru prodejních dovedností, vedení lidí a financí. Má mnohaletou lektorskou, obchodní a manažerskou praxi.