Co Vám kurz přinese:
Základní orientaci v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu. Pochopení aktuální judikatury vztaženou na problematiku reklamací a reklamačního procesu, podanou srozumitelnou řečí pro neprávníky a laiky.Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces dle obchodního a občanského zákoníku, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího.
Náplň kurzu (lze přizpůsobit Vašim potřebám a požadavkům):
1. Řízení reklamačního procesu
2. Právní úprava platná při vyřizování reklamací
3. Práva prodejce a kupujícího
4. Uplatňování reklamací vůči výrobcům
5. Reklamační řád, postup při reklamaci, účtování reklamací, vzniklé škody z důvodu reklamace, odpovědnost za vady, nároky z odpovědnosti
6. Praktické příklady a modelové situace
7. Odborná diskuze k jednotlivým předmětům programu
Celková doba vzdělávání: 270 minut