Cílová skupina:
Vzdělávací a rozvojový program je určen obchodním zástupcům a prodejcům, kteří chtějí zvýšit přesvědčivost svých prezentací.
Cíl:
Cílem programu je zvýšit prezentační dovednosti obchodníků se zvláštním důrazem na přesvědčivou obsahovou i formální stránku prezentace za použití vědecky podložených metod, aby zaujala a přesvědčila zákazníky. Absolvování intenzivního vzdělávacího programu účastníkům umožní:
• Zdokonalit schopnost přesvědčivě prezentovat produkty, služby, ceny, … s využitím slovních i mimoslovních prostředků.
• Přejít od „předávání informací k vyvolání akce“.
• Rozvinout vhodnou argumentaci z pohledu přínosu pro zákazníka.
• Efektivní práci s prezentačními pomůckami (makety, katalogy, prezentační listy, ceníky, …).
• Profesionálně zvládat dotazy a námitky zákazníků.
• Posílit sebevědomí účastníků.
Obsah:
• Zkušenosti s prezentacemi – jak zvládat strach a trému.
• Hlavní záměr prezentace. Záměr z pohledu cílové skupiny.
• Obsah a forma přesvědčivé prezentace.
• Osobnost prezentujícího a prostředky našeho působení.
• Příprava efektivní prezentace, analýza cílové skupiny.
• Jak zaujmout zákazníky hned v úvodu?
• Klíčové body prezentace a přesvědčivá argumentace.
• Vhodná doba pro diskusi, reakce na dotazy a zvládání námitek.
• Pozitivní závěr – výzva k akci.
• Význam vizualizace a profesionální využití techniky při prezentaci.
• Akční plán dalšího rozvoje.
Délka modulu:
2 tréninkové dny.
Výcvikové metody:
• Přednáška.
• Řízená diskuse.
• Individuální rétorická cvičení.
• Nácvik jednotlivých částí prezentace z reálné praxe účastníků.