Telefonická komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1449873

Popis kurzu na míru Telefonická komunikace

Trénink je určen pro všechny pracovní pozice, které ve své dennodenní praxi používají telefon jako pracovní nástroj, ale zároveň i pro všechny, kteří vidí ve svém způsobu telefonické komunikace určité nedostatky a kteří chtějí tyto nedostatky odstranit efektivně a s dlouhodobým efektem.

Náplň kurzu


Význam hlasu v komunikaci;
zahájení rozhovoru;
struktura telefonického rozhovoru;
kladení otázek;
tipy a triky pro řízení rozhovoru a udržení jeho optimální délky;
jak zvládat nepříjemné telefonáty a eskalované hovory;
jak budovat vztah s klientem;
úspěšné uzavření telefonického rozhovoru.

Co se účastníci naučí

  • zajmout komunikačního partnera na druhé straně telefonické linky;
  • příjemným způsobem a zároveň efektivně a jednoduše získávat informace o potenciálním klientovi;
  • pracovat se svým hlasem a rétorikou;
  • využívat různé techniky k odstranění komunikačních bariér;
  • pracovat s časem s ohledem na Time Management v telefonování.