Být prodejcem je úžasná profese, pokud se provádí konstruktivně, eticky a obě strany jsou vítězi. Prodejní dovednosti jsou určeny pro všechny, kteří jednají z koncovým zákazníkem.
Image obchodníka;
současné přístupy k prodeji;
stavební kameny úspěšného prodeje;
první dojem zákazníka;
vedení prodejního rozhovoru;
tipy pro dialog se zákazníkem;
reakce na dotazy a námitky;
úspěšné uzavření;
jak vytvořit dobrý vztah se zákazníkem;
tipy jak udržet zákazníka.
Zvýšíte svůj obchodní obrat.
Noví zákazníci se k vaám budou vracet.
Vzroste vaše sebevědomí a spokojenost z vykonávané práce.
Vedení obchodního jednání - příklad programu
1 den
Tento trénink je zaměřen na zásady obchodního jednání. Umožňuje účastníkům reagovat na běžné požadavky a situace, které nastávají při obchodních jednáních. Upozorňuje na hlavní chyby a dává možnost opakované zpětné vazby.
Účastník kurzu získá:
Blok 1
Blok 2
Blok 3
Blok 4
Tento blok je náročný na praktická cvičení. Pro dosažení vysokého efektu v krátkém časovém úseku je vhodné omezit počet účastníků na osm.
Během tréninku budou použity modelové situace ze života účastníků. Za účelem přípravy případových studií by bylo vhodné, aby trenér mohl kontaktovat přímého nadřízeného účastníků.
Opakovaně bude použita videokamera. Pro efektivnější transfer nových dovedností do praxe bude po cvičení kladen důraz na sebereflexi.