Naučíte se správně a chytře nastavit cenu (pricing). To vaší firmě zvýší zisk. Najdete výhody firmy, které konkurence snadno neokopíruje. Poznáte psychologii zákazníka.
Účastníci hodnotí kurz 90 %. Až 82 % znalostí z kurzu využijete v praxi. Lektor s 11 lety zkušeností (Česká spořitelna, GE Money Bank a další firmy).
Připraveno na míru pro pricingové profesionály, manažery a analytiky. Vhodné i pro majitele středních firem. Pokud jste tedy Sales Director, Marketing Analyst, Pricing Specialist nebo odpovídáte za cenovou politiku, nesmíte na kurzu určitě chybět.
Jednodenní kurz je rozdělený do čtyř témat: vnímání ceny zákazníkem, ovlivňování ceny konkurencí, výpočet ziskovosti, potenciálu a procesy, které podporují cenotvorbu.
Podrobnosti o kurzu a přihlášku najdete na http://www.pricewise.sk/educity