Správa dat pro SAS Marketing Automation

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Počítačové a IT kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1431095

Popis kurzu na míru Správa dat pro SAS Marketing Automation

Tento kurz je určený datovým architektům, administrátorům IT a marketingovým analytikům, kteří potřebují připravovat data pro SAS Marketing Automation. Účastníci se naučí sestavovat, rozšiřovat a spravovat informační mapy nezbytné pro práci v prostředí SAS Marketing Automation.


Před přihlášením do tohoto školení byste měli mít znalosti aplikace SAS Customer Intelligence Studio v rozsahu školení CISTU5. Výhodou (nikoli podmínkou) je i předchozí zkušenost s aplikací SAS Information Map Studio a SAS Management Console.


Přínos pro účastníka

Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:

  • vytvořit informační mapu pro použití v SAS Marketing Automation
  • použít vytvořenou informační mapu k vygenerování metadatových tabulek pro SAS Marketing Automation
  • definovat v SAS Management Console pracovní prostředí (business contexts) a potřebná nastavení pomocí plug-inu pro Customer Intelligence

Obsah kurzu


Vytváření informačních map pro SAS Marketing Automation

  • co je informační mapa
  • úvod do práce s informačními mapami

Práce s datovými položkami a subjekty

  • specifikace a organizace datových položek
  • definice subjektů pro marketingovou kampaň
  • přiřazování subjektů

Generování metadatových tabulek

  • zakládání metadatové tabulky
  • generování metadatových tabulek
  • update metadat

Vytváření kampaní

  • úvod do vytváření kampaní
  • vytváření definicí
  • práce se společným datovým modelem pro CRM řešení (common data model)

Rozšiřování datového prostředí

  • použití měřitelných datových položek
  • počítané datové položky
  • definice položek v reportu a shlukových proměnných