SAS Social Media Analytics Portal

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Počítačové a IT kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1422208

Popis kurzu na míru SAS Social Media Analytics Portal

V tomto kurzu se účastníci naučí používat SAS Social Media Analytics Portal. Dále bude probíráno jak rozpoznat pozitivní, negativní a neutrální mínění v mediálních prostředcích a změny mínění v čase. Kurz se také zabývá problematikou nalezení klíčovách hráčů určujících mínění a jejich vlivu. Kurz je určen především marketingovým analytikům, kteří chtějí provádět průzkum trhu a porozumět svým zákazníkům.


Přínos pro účastníka

Účastníci se naučí využívat znalosti získané z online konverzací probíhajícími napříč odbornými i uživatelskými webovými stránkami.


Obsah kurzu


Úvod

  • obsah kurzu
  • úvod do sociálních médií

Sledování mínění (sentiment tracking)

  • pochopení pojmu "mínění" (sentiment)
  • co je tématem/znakem mínění?
  • jaké jsou hlavní oblasti témat?

Online analýza médií

  • přehled médií
  • porovnání mediálních zdrojů
  • identifikace hashtags (tagovaných slov nebo frází se symbolem #)

Identifikace klíčových hráčů ovlivňujících mínění


Sledování změn mínění v čase

  • porovnávání časových období
  • zkoumání informací v reálném čase