Všem, kdo potřebují dobře komunikovat s ostatními: pracovníci pro styk se zákazníky, marketéři, obchodníci, manažeři, mistři, vedoucí oddělení a odborů.
Všichni si stěžují, že nefunguje komunikace ve firmě. Lidé se navzájem diví, jak to, že ti druzí něco nechápou, když jsou věci tak jasné. Lidé nechápou, proč druzí myslí a jednají jinak než oni. Jak porozumět druhým a naučit se s nimi efektivně komunikovat?
Kurzisté pochopí typy lidí a dokáží si rychle uvědomit, s jakým typem hovoří a jednají. Dokáží zvolit vhodné komunikační prostředky pro daný typ lidí. Dokáží i druhým vysvětlit, jakým jsou typem a jakému způsobu komunikace rozumí. Ubude nedorozumění, konfliktů, nechtěného ubližování, komunikačních šumů. Podle zkušeností, po absolvování kurzu celou skupinou z jednoho pracoviště se vyjasní vztahy a lidé se budou více těšit do práce a lépe spolupracovat.
Smluvní. Sdělujeme ji jen vážným zájemcům při osobní návštěvě.