Aby se vaše společnost stala českou či evropskou jedničkou na trhu, musí mít dobře formulovanou vizi – kam chce dojít – čeho chce dosáhnout za tři až pět let. Pak musí mít dobře formulovanou strategii – prováděcí kuchařku vize. Vizi a strategii musí management „rozprostřít“ mezi všechny zaměstnance. Modul strategického řízení je nejdůležitějším modulem vůbec.
V třídenním kurzu si manažeři uvědomí naléhavost strategického řízení firmy. Účastníci se naučí rozpoznávat trendy ve svém oboru a v oborech souvisících, které mohou mít zásadní vliv na jejich podnikání. Naučí se strategickému myšlení a strategickému pohledu na vše, co dělají a co je obklopuje. Naučí se pracovat se strategickými analýzami, používat strategické prognózování, vytvářet vize a prováděcí strategické plány. Vytvoří si vzorový strategický plán pro svou firmu.
Smluvní. Sdělujeme ji jen vážným zájemcům při osobní návštěvě.