Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ
Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM
Vliv firemní kultury na zákazníka
Vnitřní a vnější komunikační politika jsou spojené nádoby a ovlivňují zákazníka
Procesy poznávání a ovlivňování zákazníka
Využití psychologických nástrojů při jednání a vyjednávání
Překonávání odporu zákazníka
Public relations není jen práce s masmédii
Systém práce s lidmi v první lini kontaktu se zákazníkem
Zásady:
Dominantním rysem všech programů je jejich flexibilnost a zaměřenost na získání praktických poznatků a dovedností, jež podmiňují úspěšnost jednotlivce i firmy (organizace). To je umožněno konstrukcí programů, jež odráží 1) Zahraniční poznatky a zkušenosti - Až 85% veškerých hospodářských ztrát jde na úkor špatných mezilidských vztahů, - Tvorba úspěšných strategických záměrů se neobejde bez "ošetření" lidského faktoru - personálu, zákazníka a sociálního "okolí" firmy (organizace), - Lidský faktor je integrující činitel vnitro i mimopodnikových aktivit; 2) Příčiny, stav a trendy managementu v ČR; 3) Nejnovější výsledky psychologie, sociologie andragogiky a procesního managementu, jež jsou tvůrčím způsobem aplikovány do oblasti managementu firmy (organizace).
Programy lze využít jako celek, nebo libovolně sestavovat a měnit dle aktuální potřeby, nebo zcela nově koncipovat.
Celé školení probíhá interaktivně a jeho součástí je trénink příslušných dovedností.
Trénink příslušných dovedností může být zařazen: a) samostatně, b) průběžně v jednotlivých programových blocích, c) na závěr každého programového bloku.