NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    132397

Popis kurzu na míru NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

  1. Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM
  2. Vliv firemní kultury na zákazníka
  3. Vnitřní a vnější komunikační politika jsou spojené nádoby a ovlivňují zákazníka
  4. Procesy poznávání a ovlivňování zákazníka
  5. Využití psychologických nástrojů při jednání a vyjednávání
  6. Překonávání odporu zákazníka
  7. Public relations není jen práce s masmédii
  8. Systém práce s lidmi v první lini kontaktu se zákazníkem

Zásady:

  • Dominantním rysem všech programů je jejich flexibilnost a zaměřenost na získání praktických poznatků a dovedností, jež 
    podmiňují úspěšnost jednotlivce i firmy (organizace). To je umožněno konstrukcí programů, jež odráží
    1) Zahraniční poznatky a zkušenosti
         -  Až 85% veškerých hospodářských ztrát jde na úkor špatných mezilidských vztahů,
        -  Tvorba úspěšných strategických záměrů se neobejde bez "ošetření" lidského faktoru - personálu, zákazníka a sociálního "okolí" firmy (organizace),
       -  Lidský faktor je integrující činitel vnitro i mimopodnikových aktivit;
    2) Příčiny, stav a trendy managementu v ČR;
    3) Nejnovější výsledky psychologie, sociologie andragogiky a procesního managementu, jež jsou tvůrčím způsobem aplikovány do oblasti managementu firmy (organizace).
     
  • Programy lze využít jako celek, nebo libovolně sestavovat a měnit dle aktuální potřeby, nebo zcela nově koncipovat.
  • Celé školení probíhá interaktivně a jeho součástí je trénink příslušných dovedností.
  • Trénink příslušných dovedností může být zařazen:
        a) samostatně,
        b) průběžně v jednotlivých programových blocích,
        c) na závěr každého programového bloku.
  • Programy mohou být realizovány koučováním.
  • Cena dohodou.