Verní zákazníci : Ako ich získať a udržať

Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru

Popis kurzu na míru Verní zákazníci : Ako ich získať a udržať

  • Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu

  • Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť

  • Základné služby a zákaznické služby

  • Okamžiky pravdy

  • Ako suvisí udržanie zamestnancov s udržaním zákazníkov

  • Stratégia udržania verných zákazníkov

Kľúčová myšlienka:

Získávať nových zákazníkov a strácať doterajších – to nedáva zmysel.

Lepšia stratégia:

Dívať sa na vlastnú firmu očami zákazníkov a krok za krokom posilňovať ich vernosť.

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a sedm ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.