Jak jednat s problematickými lidmi
Mezi nejobtížnější situace, s nimiž se každý manažer setkává, je řešení konfliktů. Pokud se včas nepřistoupí k jejich řešení, mohou vést k napjatým vztahům, které se objeví na týmové práci a také na výsledcích celého týmu. Konflikty mohou být také užitečné pro úspěšné řešení svěřených úkolů, protože jsou běžným jevem života. Schopnost zvládat konflikty je manažerská dovednost, jejíž význam neustále roste.
Obsah kurzu:
Komunikace a emoce
Co je konflikt?
Typy pracovních konfliktů
Důsledky pracovních konfliktů
5 přístupů ke konfliktu
Strategie řešení konfliktů
Čtyři fáze řešení konfliktů
Typy osobností a konflikt
Souznění jako přístup ke konfliktům
Sdělování nepříjemných informací
Role manažera v konfliktech
Praktické příklady
Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám?
Kontaktujte nás.