Zvyšte vaši efektivitu při telefonování
Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra, asistentka, obchodník či manažer – každodenně přicházíme do telefonického kontaktu s našimi zákazníky. To, jakým způsobem telefonicky komunikujeme, přímo ovlivňuje úspěšnost a zisky naší společnosti. Pokud budeme zákazníkovi poskytovat profesionální služby, naučíme se jak jednat s rozčíleným zákazníkem, klást cíleně zaměřené otázky či zdokonalíme-li naši rétoriku v telefonu, budeme úspěšnější.
Obsah kurzu:
Vaše role a vztahy se zákazníky
Telefonní prodejní proces
Plánování a příprava telefonického rozhovoru
Proč lidé kupují
Získání zájmu volaného a úspěšné navázání hovoru
Zapojte to nejlepší, co je ve vašem hlasu
Jak uklidit pocuchané nervy
Umění naslouchat
Umění správně se ptát
Komunikační techniky
Jak se naučit číst myšlenky
Jak přistupovat k odmítnutí
Úskalí komunikace po telefonu
Time management kontaktu se zákazníkem
Úspěšné zakončení hovorů
Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám?
Kontaktujte nás.