Co by to pro Vás znamenalo být ještě lepším obchodníkem?
Vítězství ve světě obchodu je cílem každého skvělého obchodníka. Prodej neznamená manipulovat ostatní, aby si něco koupili. Prodej vyžaduje pokrytí potřeb a vytvoření atmosféry, která dovede zákazníka k rozhodnutí, které je výhodné pro všechny strany. Úspěšný obchodník by měl na prodej nahlížet z pohledu zákazníka. Jen tak si může získat zákazníkovu důvěru a budovat kvalitní vztahy. Být úspěšný!
Obsah:
Osobnost profesionálního prodejce
Hlavní překážky úspěchu v prodeji
Plánování pro profesionály v prodeji
Jak hledat nové zákazníky
Verbální a neverbální vystupování
První dojem a první kontakt
Prodejní proces
Prodávejte cíleně, nikoliv náhodně
Teorie ledovce v prodeji – vědomí/podvědomí
Analýza a řešení potřeb zákazníka
Fáze prodejního rozhovoru a jeho kritická místa
Správný proces kladení otázek
Umění naslouchat
LEAR metoda zvládání námitek
Úspěšné uzavření obchodu
Praktické příklady z praxe
Osobní plán prodejce