Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových výkonnostních ukazatelů každé společnosti.
Výzkumy ukázaly na silný vztah mezi úspěšnými společnostmi a jejich orientaci na zákazníky.
Spokojenost zákazníků jako index je rovněž jedním z nejčastěji používaných komponent v Balanced Scorecard.
Spokojenost zákazníků je důležitá z následujících důvodů:
Čím více se přizpůsobíme přáním zákazníků, tím více nám to přinese výhod do podnikání.
Prostřednictvím Analýzy spokojenosti zákazníků je možné měřit a analyzovat zákaznické postoje, priority a porovnávat je s vaší tržní strategií.
Měřením a analýzou vašich vztahů se zákazníky budete mít skutečná fakta pro implementaci nových firemních strategií.
Zákaznické průzkumy spokojenosti Vám pomohou pochopit, zda se spokojenost pohybuje směrem nahoru nebo dolů.
CSI – Customer Satisfaction Index je nástroj určený k měření spokojenosti zákazníků s výrobky, službami i společnosti samotnou. Pomáhá porozumět hodnocené společnosti důvody zákazníkovy spokojenosti či nespokojenosti.
Máme zkušenosti:
TOP C se věnuje výzkumu spokojenosti zákazníků a máme dlouhodobé zkušenosti z automobilového průmyslu, financí, služeb a maloobchodního prodeje V TOP C průzkumu spokojenosti zákazníků vám pomůžeme odpovědět na zásadní otázky spojené s vaší konkrétní situací a strategií:
Kontaktujte nás, pokud máte otázky týkající se Analýzy spokojenosti zákazníků.