KOMUNIKACE MANAŽERA

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    122060

Popis kurzu na míru KOMUNIKACE MANAŽERA

Dvoudenní výcvikový seminář

Cíl:
* pomoci manažerům orientovat se ve změnách - ve stabilnějším prostředí dřívějších desetiletí vyhovoval komunikační standard, který již dnes nemůže vést k dobrým výsledkům
* pomoci manažerům naučit se cíleně pracovat s mimoslovní komunikací, především s komunikací činy
* trénink standardních komunikačních situací v práci manažera; trénink proaktivní komunikace

Obsah:
* význam otevřené komunikace; pseudokomunikace, konstruktivní a destruktivní komunikace, komunikace aktivní a pasivní komunikace
* zásady efektivní komunikace, komunikační bariéry
* komunikace slovní, mimoslovní; komunikace činy
* začátek komunikace, podstata sdělení, ukončení komunikace; komunikační rituály (jejich význam a kulturní rozdíly); význam zpětné vazby pro skutečnou komunikaci
* vytváření souladu s druhými lidmi prostřednictvím komunikace
* reaktivní a proaktivní komunikace manažera; komunikační plán manažera: s kým, o čem, kdy, jak dlouho, jakou formou
* komunikace s podřízenými: vedení porady - příprava, cíle, účastníci, podklady, třídění bodů programu, body zařazené na začátek a na konec, časový plán, zahájení porady, vyhodnocení minulé porady, zapojení pasivních členů, zápis z porady, vyhodnocení porady; standardní komunikační situace: vymezení pravidel práce v týmu (co se u nás ve firmě vyžaduje, co se očekává, co se nesmí, o čem a kdo se musí informovat, apod.); první rozhovor s novým pracovníkem; vytknutí chyby pracovníkovi - konstruktivní kritika; ocenění pracovního výkonu podřízeného, ocenění pracovního výkonu kolektivu či týmu; motivační rozhovor s pracovníkem klesá-li jeho výkonnost nebo je-li důležité podpořit jeho vysokou výkonnost; rozhovor s pracovníkem, který se stal nadbytečným nebo s pracovníkem, kterého je třeba přemístit na jinou práci; vysvětlení pracovnímu kolektivu význam restrukturalizace (změn ve firmě); hodnotící rozhovor; zadávání úkolu podřízenému; poskytnutí rady pracovníkovi; porada s týmem o nejvhodnějším postupu; příprava spolupracovníků na plánované změny; oznámení postoje firmy k aktuálním otázkám firmy
* zásady komunikace s nadřízenými
* prostředky zviditelnění práce manažera a jeho týmu

Metody:
rozbor videozáznamů standardních komunikačních situací v práci manažera