VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ, IMAGE, KOMUNIKACE, METODY PUBLISH RELATIONS
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ, IMAGE, KOMUNIKACE, METODY PUBLISH RELATIONS
Výcvikový programy pro ředitele škol a zástupce ředitelů škol
Svědomitá a usilovná práce sama o sobě v dnešní době nezaručí efektivitu úsilí. Bez cíleně utvářeného a pěstovaného image se nadřeme a plody naší práce budou malé a možná i kyselé. * co je důležité vědět o komunikaci * význam otevřené komunikace; pseudokomunikace, konstruktivní a destruktivní komunikace * komunikační bariéry * komunikace slovní, mimoslovní; komunikace činy * začátek komunikace, podstata sdělení, ukončení komunikace; komunikační rituály (jejich význam a kulturní rozdíly) * význam zpětné vazby pro skutečnou komunikaci * vytváření souladu v komunikaci; nápodoba mimoslovní komunikace a některé techniky neurolingvistického programování * reaktivní a proaktivní komunikace; komunikační plán - s kým, o čem, kdy, jak dlouho, jakou formou * zásady vnitrofiremní komunikace (dále jen VK): integrovaná komunikace; úloha vize, firemních hodnot a cílů v procesu VK; hlavní cíle VK; nejdůležitější obsah VK; informace, které musí vedení školy poskytovat pracovníkům, aby měli dostatek informací; co vše o škole hovoří (pověst školy, pověst a činy vedení, úspěchy a neúspěchy, atmosféra); předpoklady fungování VK; nejvhodnější situace pro VK; prostředky VK; odpovědnost za VK; zásady komunikace při změnách; písemná komunikace * obsah komunikace manažera s podřízenými - témata, která je třeba odkomunikovat * co tvoří image školy; čím se poškozuje image * cíle PR; podstata metod PR, metody PR, hlavní zásady PR; způsoby zjišťování veřejného mínění * osobní prezentace představitelů školy