JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM V OBDOBÍ SUPERKONKURENCE

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    122054

Popis kurzu na míru JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM V OBDOBÍ SUPERKONKURENCE

Dvoudenní tréninkový program pro pracovníky jednající s klienty:
přepážkářky, likvidátory

Cíl:
* seznámit účastníky semináře se soudobým pojetím marketingového přístupu k zákazníkovi
* posílit starostlivý postoj k zákazníkovi
* posílit dovednosti jednání s klientem

Obsah:
* marketingový přístup ke klientovi; one to one marketing
* uspokojení a potěšení zákazníka - jedna ze tří základních marketingových hodnot
* pravidla praktického marketingu; pozitivní marketingový postoj ke ztěžujícím si zákazníkům
* partnerství se zákazníkem - vztahový marketing; vytváření sítě vztahů - networking, základní pravidla networkingu
* integrovaná marketingová komunikace firmy, komunikace se zákazníky
* jak jednat s různými typy zákazníků
* image firmy a její vliv na zákazníky; image zástupce firmy

Metody:
výklad, diskuse, výměna zkušeností, rozbor příkladů z praxe, osobnostní dotazník, práce v týmech, přehrávání modelových situací - jednání s různými typy zákazníků, rozbor videozáznamu, poskytnutí zpětné vazby, koučování, práce s textem v pracovním sešitě, trénink efektivní řeči těla