Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM V OBDOBÍ SUPERKONKURENCE
Dvoudenní tréninkový program pro pracovníky jednající s klienty: přepážkářky, likvidátory
Cíl: * seznámit účastníky semináře se soudobým pojetím marketingového přístupu k zákazníkovi * posílit starostlivý postoj k zákazníkovi * posílit dovednosti jednání s klientem
Obsah: * marketingový přístup ke klientovi; one to one marketing * uspokojení a potěšení zákazníka - jedna ze tří základních marketingových hodnot * pravidla praktického marketingu; pozitivní marketingový postoj ke ztěžujícím si zákazníkům * partnerství se zákazníkem - vztahový marketing; vytváření sítě vztahů - networking, základní pravidla networkingu * integrovaná marketingová komunikace firmy, komunikace se zákazníky * jak jednat s různými typy zákazníků * image firmy a její vliv na zákazníky; image zástupce firmy
Metody: výklad, diskuse, výměna zkušeností, rozbor příkladů z praxe, osobnostní dotazník, práce v týmech, přehrávání modelových situací - jednání s různými typy zákazníků, rozbor videozáznamu, poskytnutí zpětné vazby, koučování, práce s textem v pracovním sešitě, trénink efektivní řeči těla