Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru TRÉNINK PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ - PÉČE O ZÁKAZNÍKA
Určeno: pracovníkům, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, pracovníkům služeb, příjmu, prodejcům, oddělení péče o zákazníka a všem těm, kteří nemají mnoho praktických zkušeností a chtějí si protrénovat základy nejdůležitějších prodejních postupů.
Obsah kurzu: Prodej jako vztah vzájemného ovlivňování * psychologie nákupu motivace, záměr, rozhodnutí * obchodní nabídka * role a vliv prodávajícího
Aplikace základních pravidel dobré komunikace * brzdy a ztráty při komunikaci * význam neverbální komunikace * naslouchání a empatie * objevování informací při naslouchání
Zvládnutí nástrojů dialogu s klientem * technika kladení otázek * umění mlčet * různé metody reformulace * výběr slov * pokládání vhodných otázek * techniky "odhalujícího rozhovoru"
Použití metod k řízení "svého prodeje" * odpovídat s citem na klientovy námitky * obnovení dialogu po námitce, zpracování nejběžnějších námitek * prodejní argument * metoda prodeje "6P" * etapy prodeje
Prezentovat výhodně cenu * co je cena a kdy o ní mluvit * techniky prezentace ceny
Uzavření diskuse s cílem prodat * "zelená" pro uzavření obchodu * techniky uzavření diskuse, zakončení jednání
Metody: případové studie, hledání řešení v konkrétních situacích, rozbor situací