MANAŽER OBCHODU (rekvalifikační)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    121629

Popis kurzu na míru MANAŽER OBCHODU (rekvalifikační)

Být profesionálním obchodníkem je v současné době nepostradatelný článek každé firmy či společnosti, často až strategicky důležitý a prosperující firma se bez něj neobejde. Pro obchodní management je nezbytností znát jak vůbec postavit a zaktualizovat obchodní síť, podle jakého klíče vybrat obchodní zástupce, řízení obchodní sítě. Cílem je připravit účastníky kurzu k praktickému použití hlavních postupů, metod a technik obchodování, ovlivnit postoje účastníků a vést je jako podnikatelské subjekty k optimálnímu a efektivnímu profesionálnímu prodeji, vytvořit v trenérských situacích dovednosti kvalitního prodejce na zásadách profesionálního prodeje.

Určeno:
kurz je určen pracovníkům marketingových útvarů organizací a firem, členům obchodních útvarů a prodejcům, podnikatelům, řídícím pracovníkům a specialistům, pro něž jsou znalosti marketingu a prodejních dovedností nezbytné, front office, pracovníkům firem kteří jednají s externími zákazníky, vedoucím obchodních týmů, manažerům, dealerům. Výuka probíhá formou tří čtyřdenních soustředění v konferenční místnosti Domu techniky Plzeň. Kurz je ukončen testem a ústním pohovorem.

Metodika kurzu:
výklad kombinovaný s praktickými příklady

Stručné učební osnovy:
1. Trh a jeho zákonitosti - management a základy marketingu
2. Clienting
3. Jak komunikovat se zákazníkem
4. Obchodník profesionál
5. Umění prezentace a sebeprezentace
6. Řízení prodejních aktivit u významných zákazníků
7. Management jakosti podle ISO 9000:2000
8. Internet a E-business prakticky, prodej po telefonu (praktická výuka v učebně výpočetní techniky)
9. Stres v práci manažera a jeho zvládání

Typ akce:
tři čtyřdenní soustředění

Termín:
dle zájmu - individuální domluva