Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Cíl:
získání základních dovedností a vlastností, které vedou k vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem - zákazníkem. Absolventi se naučí pochopit odlišnosti klientů a podle toho s nimi komunikovat a působit na ně. Zároveň poznají silné a slabé stránky svého projevu. Zvládnutím taktik obchodního jednání a seznámením se s obranou vůči nátlakovým praktikám budou absolventi schopni vést efektivně a úspěšně jednání nejenom v profesním, ale i soukromém životě.
Určeno pro:
střední management, pracovníky nákupních a prodejních oddělení, pojišťovací agenty, finanční poradce, reprezentanty firem, obchodníky.
Provedení:
2 denní kurs (7hod. denně) ve formě přednášky s řešením modelových situací a případových situací z praxe s tréninkem a testy.
Obsah kursu:
1. Stanovení cílů: management času, stanovení časového rámce, stanovení charakterových cílů, překonání strachu z neúspěchu
2. Obchodní manuál: firemní údaje, katalogy a ceníky, zákaznické údaje, reklama a propagace
3. Komunikační dovednosti: verbální, neverbální
4. Identifikace typu klienta: základní osobnostní typy, charakterové rysy klienta, způsob jednání s jednotlivými typy klientů, vztahové styly, motivace klienta
5. Obchodní jednání: jednotlivé fáze, konzultativní styl jednání, nepřátelský styl jednání, vyjednávání, nátlakové taktiky a jak jim čelit, požadavky a potřeby - jejich rozpoznání, prodej výhod, závěr jednání - kritické místo
6. Telefonický kontakt: jednotný image, chyby při telefonickém jednání, ověřené postupy
Termíny:
po naplnění skupiny - individuální domluva