Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cíl je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi rychle výsledky v podobě dlouhodobé spolupráce s klientem.Absolventi si uvědomí, jak i zdánlivé maličkosti mohou ovlivnit průběh jednání, naučí se vhodně reagovat na kritické momenty. Budou si umět vytvořit mantinely pro vyjednávání, naučí se používat taktiku mlčení a vhodně ji využít ve svůj prospěch.
Určeno pro: podnikatele, manažery, poradce, agenty , pracovníky prodejních, nákupních, ale i reklamačních oddělení, obchodníky, prodejní reprezentanty.
Provedení: 2 denní kurs / po sedmi hodinách/ přednáškového charakteru s tréninkem vysvětlovaných technik, modelovými situacemi a testy.
Obsah kursu: 1. První dojem 2. Komunikační dovednosti 3. Typologie klienta 4. Prezentace služby a výrobku 5. Nátlakové taktiky 6. Taktika vyjednávání 7. Asertivita 8. Jednání s problémovými klienty