Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cíl schopnost uspořádat prodejní prostory a prezentovat zboží na základě psychologie chování zákazníka. Absolvent bude schopen zefektivnit pohyb zboží na prodejně, optimalizovat objednávky a vhodným dispozičním řešením provozovny přispět ke zvýšení obratu zboží na prodejně.Optimální nabídka pro zákazníka bude vytvořena s přihlédnutím k ziskovosti prodeje jednotlivých druhů zboží.
Určeno pro: manažery a asistenty prodejen a marketů, provozní pracovníci v oblasti prodeje, majitele prodejen.
Provedení: 1 denní kurs převážně přednáškového charakteru s řešením případových situací z praxe a diskusí.
Obsah kursu: 1. Význam merchandisignu 2. Psychologie chování zákazníka 3. Prezentace zboží 4. Podpora prodeje 5. Nákupní atmosféra 6. Obchodní sortiment 7. Obchodní provoz 8. Zásoby a jejich žízení
Termíny: po naplnění skupiny - individuální domluva