Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Cílem
je naučit posluchače profesionálnímu vystupování a vyjadřování, používání vhodných komunikačních technik tak, aby zvýšili efektivitu svého jednání a tím přispěli ke zkvalitnění mezilidských vztahů jak na pracovišti, tak v osobním životě.
Určeno
lidem nejrůznějších profesí, kteří chtějí být v každodenní komunikaci rovnocennými partnery všem zúčastněným.
Provedení:
2 denní kurs v rozsahu sedmi hodin s tréninkem, modelovými situacemi a testy.
Obsah kursu:
1. Způsoby komunikace - verbální komunikace a její prostředky, neverbální komunikace a její prostředky, sdělování činy
2. Příčiny nedorozumění - bariery v komunikaci, nejčastější chyby a jak je odstranit
3. Verbální logika - formulace myšlenky, vyjádření myšlenky, test verbální logiky
4. Vedení rozhovoru - fáze rozhovoru, významová slova, otázky a technika jejich kladení, námitky a jejich překonávání
5. Paralingvistika - práce s hlasem, rychlost a objem řeči
6. Haptika - účinek doteku, podání ruky
7. Posturologie - co vyjadřují postoje našeho těla
8. Kinezika - co vyjadřují pohyby našeho těla
9. Jak se naučit číst druhé - základní techniky pro interpretaci neverbálních signálů
10. Přesilové hry - jak poznat přesilovou hru, taktika obrany proti přesilovým hrám
11. Typologie partnera - konstituční, temperamentová, funkční jednání s jednotlivými typy, uplatnění asertivity při jednání s obtížnými partnery
12. Komunikace po telefonu - nejčastější chyby, telefonát aktivní a pasivní, oslovení, vzkazy a jejich přijímání
Termíny:
po naplnění skupiny - individuální domluva