Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Chcete začít rozvíjet své znalosti v marketingu, rozumět jeho roli, funkci a důležitosti ? Chcete znát jeho základní principy a nástroje ? Chcete svými znalostmi přispívat k úspěšnému uplatnění Vaší firmy na trhu ?
Určeno pro: střední a vyšší management firem a podniků, pracovníkům, kteří se setkávají s trhem, obchodníkům zabývající se prodejem, průzkumem a kteří chtějí získat orientaci v marketingu
Obsah: Základní principy marketingu * role a funkce marketingu * marketing nebo prodej, vzájemné vztahy * různé typy marketingu, operativní a strategický
Marketing v praxi * 5 částí marketing-mixu * segmentace použití a omezení * zhodnocení vnitřních informací * ohodnocení výrobků a služeb * jak provádět a využívat průzkumy trhu * možné marketingové strategie * prostředky marketingu, vývoj, prodej, distribuce, komunikace * finanční aspekty marketingu
Organizace marketingu * analýza struktury a funkcí v podniku * slabé a silné stránky v marketingu
Jak pracovat s marketingem * průzkum trhu, vývoj výrobku * určení prodejních předpokladů * užívání správných komunikačních metod * marketing a internet (praktická ukázka v učebně výpočetní techniky)