Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Trénink pracovníků interní obchodní služby
Charakteristika: Tento tréninkový kurz je zaměřený na rozvoj dovedností pracovníků interní obchodní služby směrem k orientaci na klienta.
Určeno pro: pracovníky interní obchodní služby
Co se naučíte:
* zásady profesionální obsluhy klienta * zásady aktivní komunikace * jednat s obtížnými až konfliktními typy klientů
Témata:
* Kdo je náš klient * Komunikace tváří v tvář * Drobnosti pro dobrý dojem * Pozor na negativní podněty v komunikaci * Vstřícné jednání - základ péče o klienta * Zásady pro podávání informací * Analýza potřeb klienta - technika kladení otázek * Nabídka a doporučení vhodných produktů * Jednání v nepříjemných a složitých situacích
Metody výuky: - výklad a moderovaná diskuse - řešení modelových situací - práce s výukovými filmy