Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Trénink prodejních dovedností II
Charakteristika: Kurz je zaměřen na hlubší pochopení kupního chování a rozhodování klienta, zvládání námitek a osvojení si zásad jednání s obtížnými typy klientů.
Určeno pro: z kušenější obchodní zástupce
Co se naučíte:
* zjišťovat kupní motivaci klienta * aplikovat metodu analýzy užitku na prodej vlastní produkce * zvládat námitky * jednat s obtížnými typy klientů
Témata:
* Kupní motivace klienta * Zjišťování motivace klienta * Co je analýza užitku a jak s ní pracovat * 6 zásad pro zdůraznění užitku * Model reakce klienta * 15 zásad úspěšného obchodního vyjednávání * Základní typy námitek * Zásady pro práci s námitkami * Obtížné typy klientů a práce s nimi
Metody výuky: - výklad a moderovaná diskuse - řešení modelových situací - práce s výukovými filmy