ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1196353

Popis kurzu na míru ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ

Anotace                              

Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní potenciál a zjistíte, jak konflikty konstruktivně využívat pro pokrok v jednání či řešení.

Program podporuje myšlenku, že „při špatné komunikaci vyrůstají konflikty; při dobré – lidé.“

 

Cíl

  • Osvojit si poznatky o příčinách a důsledcích konfliktů
  • Zdokonalit se v technikách prevence a řešení konfliktů mezi lidmi i týmy
  • Identifikovat základní stresové faktory ve svém životě a práci
  • Získat motivaci používat vhodné reakce na stresové situace

 

Osnova

  • Psychicky náročné situace, se kterými se v pracovním životě často setkáváme

-             problém, mimořádná událost, krize, frustrace, konflikt a vypjatá situace, stres

-             vliv emocí na konflikt

-             projevy a znaky konfliktního jednání

-             průběh konfliktu a jednotlivé fáze

-             negativní a pozitivní dopady konfliktů – co lze z konfliktu vytěžit

-             způsoby jednání v zátěžových situacích a přístupy ke zvládání konfliktu (kooperace, konfrontace, řešitelský přístup atd.)  

-             zásady účinného zvládání konfliktu

  • Konfliktní situace v týmu a jejich dopady

-             význam poznávání osobnosti pro řešení konfliktu (typologie)

  • Řešení konfliktu - postup při řešení účastníky nebo třetí stranou
  • Efektivní argumentace ve vypjatých situacích 
  • Zvládání stresu a emocí u sebe i druhých – reagování v prostředí odlišných stanovisek

 

Další zajímavé kurzy naleznete zde


Metody          

  • interaktivní výklad 
  • trénink, vč. videotréninku a hraní rolí
  • praktická cvičení, hry, testy, dotazníky
  • případové studie

 

 

Klíčová slova

konflikt, střet, spor, emoce, emocí, zvládání, stres, komunikace, krize, konfliktní, řešení, kooperace, konfrontace, kompromis, únik, argumentace, asertivní, asertivita