VNITŘNÍ ZÁKAZNÍK

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1196344

Popis kurzu na míru VNITŘNÍ ZÁKAZNÍK

Anotace

Jen těžko lze dosáhnout dlouhodobě spokojeného vztahu s externím zákazníkem, jestliže nejsou ve společnosti nastaveny dobré vztahy se zákazníky interními. Účastníci v tomto programu porozumí tomu, že každý má svého interního zákazníka a naučí se, jak mu vycházet vstříc a jak s ním jednat ku prospěchu celé společnosti.

 

Cíle programu

  • Naučit se identifikovat vnitřní zákazníky a hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
  • Ujasnit si, jaké služby ze své pracovní pozice poskytuji vnitřním zákazníkům
  • Seznámit se a identifikovat možnosti zefektivnění komunikace se zákazníky

 

 

Obsah programu

  • Firemní kultura a orientace na zákazníka
  • Vnitřní zákazník / vnější zákazník – kdo je kdo
  • Interní a externí zákazník ve firemních procesech – jak je uspokojení externího zákazníka vázáno na uspokojení zákazníka interního
  • Podstata zákaznického přístupu a principy komunikace ve firmě orientované na zákazníka
  • Proces a míra uspokojování potřeb zákazníka (v aplikaci na externí i interní zákazníky)
  • Zásady efektivní komunikace v kontaktu se zákazníky a utváření vztahu se zákazníkem
  • Nejčastější chyby, ke kterým při komunikaci dochází a jak se jich vyvarovat
  • Typologie zákazníků, efektivní komunikace s jednotlivými typy lidí z hlediska zachování zákaznického přístupu
  • Stanovení oblastí vedoucích ke zlepšení vnitřní komunikace a spolupráce ve společnosti

Užitečné Vám v této souvislosti může být i ... a nebo ...

 

Metody          

  • interaktivní výklad 
  • trénink, vč. videotréninku a hraní rolí
  • praktická cvičení, hry, testy, dotazníky  a případové studie

 

 

Klíčová slova

interní zákazník, klient, vnitřní, klientský přístup, zákaznický přístup, klientská orientace, zákaznická orientace, potřeby, užitek, spolupráce, komunikace, služba, služby, firemní kultura, orientace na zákazníka