Anotace
Program připravuje manažery na komunikaci změn dovnitř i vně firmy a seznámí je s postupy a způsoby komunikace v období permanentních změn. Komunikace změny je pro její přijetí a úspěšnou realizaci klíčová.
Cíle programu
Obsah programu
- příčiny negativního přístupu ke změnám
- reagování skupin a jednotlivců na změny
- emoce, které provázejí proces změny; vliv emocí na přijetí změny
- předpoklady úspěšné komunikace změn
- role manažerů v procesu komunikace změn
- zásady informování o změnách
- nástroje pro analýzu, přípravu a komunikaci změn ve společnosti
- kroky vyhlášení změny – co a jak komunikovat
- struktura prezentace změn
- podpora komunikace „zdola nahoru“ a napříč společností
Užitečné Vám může být i ... a nebo ...
Metody
Klíčová slova
vedení, motivace, manažerské dovednosti, manažer, změna, změny, řízení změn, zvládání změn, změnový, odpor, participace, firemní kultura, komunikace, změn, stres