PERFORMANCE CULTURE / KULTURA VÝKONNOSTI

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1196313

Popis kurzu na míru PERFORMANCE CULTURE / KULTURA VÝKONNOSTI

 FIREMNÍ KULTURA VYSOKÉ VÝKONNOSTI

Anotace

Firemní kultura je důležitá podmínka pro nastartování dlouhodobých změn ve společnostech, které směřují k vyšší výkonnosti. Program je zaměřen na pochopení prvků a významu firemní kultury a na stanovování postupů k jejímu utváření.

Účastníci se naučí vnímat okolnosti vedoucí k potřebě změny firemní kultury, budou hledat její podstatu a důležité předpoklady jejího pozitivního vlivu na výkonnost.

 

Cíle programu

  • Naučit se chápat firemní kulturu jako nedílnou součást manažerské práce
  • Rozlišovat vztah jednotlivých zaměstnanců k firmě a ovlivňovat firemní kulturu podle potřeb organizace
  • Pochopit nezbytnost aktivního přijímání kulturních změn a dozvědět se, co ovlivňuje další rozvoj celkové výkonnosti firmy, dílčích procesů i zaměstnanců
  • Naučit se prosazovat firemní kulturu a její změny z hlediska postojů zaměstnanců, tzn. řídit politiku přijetí

 

Obsah programu

  • Význam firemní kultury, hodnoty a normy ve společnosti
  • Prvky, které kulturu organizace tvoří a faktory, které ji ovlivňují
  • Jak poznáme kulturu konkrétní organizace - charakteristiky firemní kultury
  • Úrovně kultury a jejich vliv na organizaci a lidi v ní (nadnárodní, národní, firemní)
  • Subkultury uvnitř jedné firmy – jejich rizika, ale i potenciál
  • Typologie firemní kultury
  • Kultura výkonnosti – performance culture

-       vývoj výkonnosti při změně firemní kultury

-       síla firemní kultury

-       angažovanost zaměstnanců

-       přiměřenost manažerských praktik

  • Společné znaky úspěšných společností a kultura vysokého výkonu
  • Změna firemní kultury - jediná změna, kterou můžeme řídit je ta, kterou tvoříme

-       cyklus firemní kultury

-       důvody změny a způsoby jak ji ovlivňovat

-       způsoby snížení odporu ke změně

  • Předpoklady a rizika úspěšné realizace strategie a změny kultury
  • Řízení politiky přijetí  - akceptace nové kultury

-       strategie prosazení změny

-       komunikace ve změnách

-       firma řízená vizí a hodnotami

  • Nástroje interní komunikace, jimiž lze firemní kulturu ovlivňovat
  • Identita a image - výsledek působení firemní komunikace, kultury, designu atd.

Užitečné Vám v této souvislosti může být i ...  a nebo ...  

Metody          

  • interaktivní výklad 
  • trénink, vč. videotréninku a hraní rolí
  • praktická cvičení a případové studie
  • ilustrativní hry              

 

Klíčová slova

firemní kultura, image, identita, interní a externí komunikace, výkonnost, hodnoty, změna, vize, poslání, kulturní