Anotace
Účastníci se seznámí s tím, co image tvoří, a to jak po stránce zevnějšku, tak z hlediska celkového působení osobnosti. Program posiluje ztotožnění účastníků s tím, že právě oni jsou reprezentanty společnosti.
Kurz je zaměřen na osvojení si zásad společenského vystupování, a to jak pro účely pracovních jednání, tak i pro společenské akce.
Účastníci dostanou doporučení, jak sladit svůj šatník tak, aby jeho jednotlivé prvky byly v souladu, podporovaly účinnost jejich profesionální role a zároveň respektovaly osobitost jednotlivce.
Program je možné připravit pro muže, pro ženy i pro smíšené skupiny. Vhodné je jeho zařazení také v rámci firemních konferencí, např. jako „dámský program“.
Cíle programu
- Uvědomit si výhody synergie image společnosti a image jejího představitele
- Získat doporučení k úpravě svého zevnějšku tak, aby posiloval působení vnitřně přijaté profesní role
- Naučit se využívat svůj image k posílení vlastní manažerské či vyjednávací pozice
- Posílit jistotu vystupování v různých pracovních i společenských situacích
Obsah programu
Business sféra – příprava na pracovní jednání
- Společenské vystupování jako jedna z podstatných součástí profesionálních vztahů
- Profesionální působení manažera jako reprezentanta firmy aneb image není jen zevnějšek
- jednotlivé složky image
- první dojem a prvky, které působí na vytvoření profesního statusu
- Využití základů společenské etikety v běžné business praxi (představování, seznamování, oslovování, předávání darů atd.)
- Zásady protokolu a specifika při setkávání s představiteli vrcholných orgánů státní správy a se zahraničními návštěvami
- Úrovně oblékání, poradenství v oblékání s ohledem na druh očekávaného jednání (business a casual styl, výběr a kvalita oděvu, sladění jednotlivých součástí)
- Osobní styl a působení barev - skladebnost šatníku
- Výběr vhodných barev pro daný typ (ukázka teplých a studených barev)
Společenská sféra – příprava na společenskou akci
- Pozvánky a reakce na pozvánky, význam zkratek na pozvánkách
- Vybrané společenské podniky – charakter těchto podniků a zásady účasti na nich
- Stolničení
- Výběr vhodného oděvu a doplňků pro dané příležitosti
- Praktická doporučení pro každodenní situace – jak absolvovat více různých pracovních a společenských akcí za den, praktické tipy pro údržbu oděvu na cestách atd.
Další související kurzy naleznete zde
Metody
- interaktivní výklad
- trénink
- praktická cvičení a případové studie
- praktické ukázky (oděvy, doplňky, brýlové obruby, líčení atd.)
- diskuse nad ukázkami vizitek, pozvánek, vhodných/nevhodných oděvů atd.
Klíčová slova
image, reprezentant, představitel, zevnějšek, oděv, společenské chování, etiketa, protokol, společenské akce, návštěvy, barevná typologie, šatník, dámský program, osobnost, stolničení