Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Zaměření kurzu: Kurz je určen pro řídící pracovníky podniků pracující na střední úrovni řízení, pro začínající i zkušenější podnikatele, pro všechny, kteří mají zájem zdokonalit se v oborech souvisejících s úspěšností podnikání. Charakteristika kurzu: Odpovědné studium kurzu vytváří předpoklad uplatnění v nejrůznějších oborech v praxi. Absolvent je tak připraven k zahájení podnikání nebo pro práci v marketingovém, finančním či obchodním úseku podniků a organizací, struktura a obsah studia vytvoří předpoklady pro osvojení si moderního managementu a marketingu, tvůrčímu přístupu řešení problémů, zdokonalení vlastní osobnosti pracovníků, inspiruje k porovnávání různých možností řešení problémů z hlediska účinnosti efektivnosti (optimálního vztahu účelnosti a hospodárnosti).
Obsahová náplň kurzu: * Podnikový management * Marketing * Finanční management * Personální management * Účetnictví * Daňová soustava * Tvořivost manažera * Psychologie trhu * Právo pro podnikatele * Jakost výrobků * Výrobní a výrobková politika * Umění komunikace a sebeprosazení
Rozsah a forma studia: Studium probíhá kombinovanou formou (prezenční + distanční studium). Prezenční výuka v rozsahu 160 hodin (5 týdnů) je doplňena distančním studiem a zpracováním zadaných úloh a případových studií.
Závěrečná zkouška: Je zaměřena k profilujícím předmětům dané problematiky. Po absolvování závěrečné zkoušky obdrží účastníci osvědčení s celostátní platností na základě akreditace MŠMT ČR.