POUŽITÁ METODA WORKSHOPU:
Týmová práce managementu společnosti a zkušeného výkonného manažera a školitele
na řešení problému firmy.
Kombinace semináře, koučování, poradenské činnosti a projektového řízení.
CÍL WORKSHOPU:
Společnými silami managementu společnosti a zkušeného interim (změnového a krizového) manažera odhalit příčiny a stanovit postupy pro vyřešení problémů firmy.
WORKSHOP JE URČEN:
Pro střední a vyšší management stavebních společností všech velikosti
OBSAH:
fáze – Analýza
Rychlá procesní analýza firmy, případně rychlá prohlídka provozu firmy
Zjištění rozsahu a dostupnosti controllingových dat
Analýza současného stavu nákladů
Zjištění ziskovosti jednotlivých výrobků, resp. výrobkových skupin
Stanovení potenciálu a priorit možných úspor nákladů
Snižovaní nákupních cen materiálů a služeb
řízení dodavatelů, alternativní dodavatelé
Snižovaní ztrát
nekvalita vnější, vnitřní „skrytá“
Zvyšování produktivity
efektivní, přípravné a ztrátové časy
Řízeni zásob
optimální velikost zásob
pojistná zásoba
optimální velikost dodávky
Řízení finančních nákladů
závazky a pohledávky
Optimalizace administrativních nákladů
strategie a plánovaní, strategická rozhodnuti
cykly PDCA a SDCA
„nekvalita“ obchodu
„nekvalita“ vývoje a konstrukce
Stanovení cílů úspor a dalšího postupu pro jejich dosažení
CO VÁM WORKSHOP PŘINESE:
V průběhu workshopu získáte komplexní systém užitečných, v praxi ověřených a vlastními
silami aplikovatelných metod, technik a postupů vedoucích ke snížení nákladů firmy, a tyto si sami vyzkoušíte
při řešení konkrétních problémů vaší firmy.
Současně získáte i návod pro další samostatný postup při snižování nákladů.
DÉLKA: 2 dny (v redukovaném rozsahu 1 den)
PROJEKT MANAGER: Ing. Oto Maršálek, CSc., MBA
Interim manažer se zkušenostmi s výkonným řízením firem v oblastech zvyšování produktivity, snižování ztrát a nákladů a rozvoje obchodní činnosti
Jedná se o firemní workshop připravovaný na míru konkrétním zákazníkům