CÍLE MODULU:
Naučíte se efektivně komunikovat se svými spolupracovníky a nadřízenými, zvládnete pracovní režim a stresové situace. Naučíte se být oporou a nedílnou součástí pracovního týmu.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ role a perspektivy asistentky a sekretářky ve společnosti
§ komunikační dovednosti, základy úspěšné komunikace se zákazníky a spolupracovníky, asertivní jednání, komunikace s nadřízeným a vedením společnosti
§ specifické komunikační dovednosti – řešení konfliktních situací, vyřizování stížností, reklamací, sdělování nepříjemných informací
§ specifika telefonické a písemné komunikace, základy prezentace
§ základy time managementu
§ schopnost odolávat stresu, reakce na stres, zvládání emocí, relaxační techniky, pozitivní myšlení
§ osobní image (představování, oslovování, společenské vystupování, oblékání v zaměstnání, loajalita ke společnosti
ROZSAH MODULU: 3 dny
Klíčová slova: asistentka, sekretářka, komunikace, asertivita, řešení konfliktů, telefonická komunikace, písemná komunikace, time management, stres, osobní image