CÍLE MODULU:
Obstát v krizových situacích. Nenechat se vyvést z míry. Naučit se jednat s lidmi v náročných podmínkách. Připravit se na vznik krizových situací. Nacvičit prvky krizové komunikace v modelových podmínkách.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ krizová komunikace – identifikace oblastí krize, specifické rysy komunikace, sdělování nepříjemných zkušeností
§ interní komunikace – získání důležitých informací, společná řeč v rámci firmy, pochopení ze strany zaměstnanců, komunikační interní strategie
§ externí komunikace – komunikace s veřejností, strategie a taktika
§ komunikace v náročných situacích – konflikty v komunikace, asertivní chování
§ videozáznam – opakovaný trénink komunikačních dovedností v krizových situacích
ROZSAH MODULU: 3 dny
Klíčová slova: krizová komunikace, krize, nepříjemné zprávy, interní komunikace, strategie, externí komunikace, náročné situace, konflikty, asertivní jednání