CÍLE MODULU:
Doplníte si nejdůležitější poznatky o efektivních způsobech komunikace v rámci organizace, při jednání se spolupracovníky. Nacvičíte účinné způsoby předávání informací, instrukcí a zadávání úkolů. Posílíte účinnost své vnitrofiremní komunikace
HLAVNÍ TÉMATA:
§ vnitrofiremní komunikace, její zákonitosti a předpo-klady pro její fungování
§ formy komunikace ve firmě a jejich zvládnutí
§ interpersonální komunikační dovednosti z hlediska firemních cílů
§ zásady komunikace mezi lidmi, roviny komunikace a reakce při příjmu informace
§ specifika komunikace nadřízený – podřízený
§ komunikace s vnitřním zákazníkem
§ posilování firemní kultury - nácvik
§ účinné způsoby věcné komunikace, rozlišování osobních a pracovních oblastí a vztahů
§ jak kritizovat, povzbudit a chválit
§ taktika a diplomacie v jednání s komunikačními partnery
ROZSAH MODULU: 1 - 2 dny
Klíčová slova: vnitrofiremní komunikace, interpersonální komunikační dovednosti, firemní cíle, vnitřní zákazník, firemní kultura, kritika, pochvala, povzbuzení, taktika, diplomaci